W sierpniu 2010 roku do sklepów Macy's trafi zupełnie nowa kolekcja Madonny Material Girl. Kolekcja ma być przeznaczona dla nastolatek- zapewne fanek samej piosenkarki. Madonna podkreśla, że kolekcja powstała dzięki jej córce Lourdes, która wspierała swoją matkę podczas projektowania. Kolekcja może okazać się hitem, gdyż trafia na półki sklepowe w gorącym okresie w Stanach Zjednoczonych- szkolnych zakupów. Warto dodać, że nie jest to pierwsza kolekcja Madonny.

Królowa popu miała swoją unikatową kolekcję już w sklepach H&M. Królowa popu jak widać nie próżnuje. W końcu brała udział w kampanii reklamowej Dolce&Gabbana. To właśnie tam zobaczyliśmy zupełnie inną twarz Madonny- seksowną i kobiecą. Mnie najbardziej ciekawi czy najnowsza kolekcja okaże się sukcesem, czy może totalną porażką. A Wy jak myślicie?