Wszyscy są zachwyceni wyglądem 52 letniej Madonny. Wrogowie wyliczają jej operacje plastyczne, twierdząc, że wydaje na nie kilkadziesiąt tysięcy dolarów rocznie. Jednak operacje plastyczne są prawdziwą „drobnostką” przy pracy grafików komputerowych.  Właśnie wyciekły do internetu komputerowych fotografie z ostatniej kampanii domu mody Dolce&Gabbana. Zdjęcia były dopiero przed retuszem...
Graficy sporo pracowali nad twarzą i ciałem gwiazdy. Photoshop na pewno był bardzo przydatny i odpowiedzialny za gładką skórę bez przeraźliwych żył czy za błyszczące oczy, które w rzeczywistości były mocno podkrążone.
Jest to dowód na to, że nikt nie jest idealny. A już na pewno nie jesteśmy w stanie zatrzymać czasu, szczególnie widocznego w naszym wyglądzie. Plakat, który został zrobiony kilka tygodni temu, na temat magicznego kremu Photoshop.