Bardzo często nie mamy czasu żeby wyskoczyć na dłuższy lunch. Liczne obowiązki w pracy skłaniają nas do jedzienia w szybkim tempie i niezdrowo. Dlatego alternatywą dla wszystkich zapracowanych moze okazać się nowa oferta Pizza Hut- Hut Lunch. To właśnie w 15 minut będziemy mogli zjeść gorący posiłek i się zrelaksować przy kubku kawy.

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna kolejną w tym roku telewizyjną kampanię wizerunkową. Na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, począwszy od 1 września, wyświetlana będzie nowa wersja spotu „Niezdecydowanie” promująca „15 złotych minut” - najnowszą ofertę Pizzy Hut – HUT LUNCH. 

„Konsekwentnie od ubiegłego roku kontynuujemy działania, których celem jest tworzenie wizerunku Pizzy Hut jako restauracji casual dining oferującej bogate, urozmaicone menu, miejsca o przyjaznej atmosferze i na każdą okazję. Lunch to jedna z takich okazji, którą w tej kampanii promujemy w sposób szczególny. Pokazujemy nie tylko jak bardzo Pizza Hut się zmieniła, ale także w jaki sposób wychodzi naprzeciw bardzo konkretnym potrzebom naszych konsumentów.” – mówi Izabela Winsztal, Brand Manager Pizza Hut. 

Oferta HUT LUNCH skierowana jest przede wszystkim do osób, które na co dzień często rezygnują z lunchu z powodu braku czasu. Pizza Hut oferuje im „15 złotych minut”, czyli gwarancję podania lunchu w 15 minut, w atrakcyjnej cenie 15 złotych, codziennie od poniedziałku do piątku, do godziny 15-tej. Zestaw lunchowy można komponować w zależności od upodobań, mając do wyboru kilka rodzajów pizzy, makarony zapiekane w piecu i bar sałatkowy oraz kilka dodatków, w tym mini deser. 

„Badania zwyczajów konsumenckich w Polsce pokazują, że decyzja o posiłku w ciągu dnia definiowana jest w znacznym stopniu, poza kosztami, przez czas, jaki możemy przeznaczyć na lunch. Dominującą potrzebą związaną z żywieniem poza domem jest zatem dostosowanie do szybkiego stylu życia.” - mówi Katarzyna Zalewska, Consumer Insights Manager w Pizza Hut. „Zwyczaj wychodzenia na lunch w godzinach pracy w Polsce dopiero się rozwija, podczas gdy w innych krajach naszego regionu, np. na rynku czeskim, jest już dobrze ugruntowany. Wpływ na taki stan rzeczy ma m.in. fakt, że kategoria lunchu ciągle jest słabo rozwinięta na naszym rynku, brak jest ofert łączących wysoką jakość z szybką obsługą i atrakcyjną ceną. Działania Pizza Hut, w tym najnowsza oferta HUT LUNCH, zmierzają do tego aby tę lukę wypełnić.”

„Ta oferta ma jeszcze jedną zaletę – zachęca do stosowania zasad racjonalnego odżywiania i nie pomijania posiłku w ciągu dnia. Taki posiłek regeneruje siły, poprawia efektywność pracy, a przy tak dobrej cenie z pewnością poprawia także nastrój. Zapraszamy do Pizza Hut!” – dodaje Izabela Winsztal