Epoka Wiktoriańska kojarzy się z wyrafinowanymi pociągami. Ich klimat, estetyka, celebracja podróży i moda epoki zainspirowały Stevena Meisela do stworzenia kampanii reklamowej utrzymanej w wiktoriańskiej konwencji.

Louis Vuitton nawiązuje do wiktoriańskiego trendu w lansowanych przez siebie kreacjach. Romantyczna z jednej strony i perwersyjna z drugiej konwencja zdaje się idealnie współbrzmieć z trendami w modzie 2012 roku.

Kampania warta aż 8 milionów dolarów promuje kolekcję, której autorem jest sam Marc Jacobs. Przypomnijmy, że to główny projektant marki Louis Vuitton.

Kolekcja jest przeznaczona na jesień 2012 roku. Jacobs twierdzi, że Louis Vuitton kontynuuje podróż w klimacie mody glamour i romantycznej estetyki. Nie możemy się doczekać, kiedy wiktoriański trend na dobre zagości na ulicach polskich miast. Warto pogrzebać w szafach naszych dziadków. Być może są tam jeszcze dodatki z XIX wieku.