Projekt powstał dla domu szampańskiego Dom Pérignon.

Album zawiera 34 karty formatu B1, z czego 13 kart drukowanych jest metodą druku aluminograficznego, 21 kart metodą seriograficzną, na papierze 250g arches velours w oprawie z laminowanego płótna. Takich egzemplarzy jest na świecie zaledwie 500 sztuk. Szczęśliwiec, który wylicytuje dzieło stanie się posiadaczem wyjątkowego egzemplarza albumu o numerze 100. Cena wywoławcza to 3000 PLN.
Fotografie przedstawiają różne wcielenia kobiet w wyobraźni mężczyzn. Seksowna sekretarka, kobieta vamp, czy dominująca Maria Antonina, innym razem zimna i niedostępna, wręcz aseksualna, ale dla „Niego” bardzo pociągająca.
Moc szampana Dom Pérignon wyzwala w nas fantazje, o których nigdy wcześniej nie śniliśmy, lub nie odważyliśmy się tych inwencji wyzwolić. To fascynujące że „Ona” może być wcieleniem każdej kobiety w jednej osobie. 
Claudia ma dar uosabiania się z różnorodnymi kobiecymi wcieleniami. Jest piękna, a jej uroda ponadczasowa. Stylizacje to transfiguracja, fantazja zwykłego, codziennego życia. Życie stanowi kontynuację. Imaginacja jest częścią istnienia. Fantazji nie można powstrzymać, a Dom Pérignon pozwala te marzenia wyzwolić.. Ktoś może pomyśleć, że to niemoralne podejście, ale w naszej wyobraźni nie możemy być aż tak rygorystyczni dla samych siebie. Wyznaje Karl Lagerfeld w kulisach powstawania sesji.
Zapraszamy koneserów świata mody, miłośników najlepszego szampana Dom Pérignon do wzięcia udziału w licytacji albumu w dniu 28 stycznia 2009. Gwarantujemy, że zwycięzca aukcji będzie jedynym posiadaczem tego dzieła sztuki w Polsce.