Im więcej piszą tym więcej dostają za kampanie reklamowe. Oczywiście są wyjątki, jednak konkurencja jest duża i trzeba uważać, żeby nie spaść w dół. Takim przykładem jest Michał Wiśniewski. Magazyn Marketing&More, który stworzył listę oceniając możliwości i popularność ludzi polskiego show-biznesu i oszacował, ile dostałaby każda z gwiazd za udział w kampanii reklamowej. Piosenkarz Ich Troje, który jeszcze kilka lat temu królował na samej górze dziś spadł całkiem z listy.

Na pierwszym miejscu znajduje się Joanna Brodzik, która warta jest prawie 300 000 złotych. Nie wiadomo, czemu to właśnie ona jest tak wysoko. Zaraz za nią jest Piotr Adamczyk z sumą 265 000 złotych. Ku zaskoczeniu wszystkich Doda jest dopiero na 8 miejscu. Magazyn uważa, że jej twarz jest warta 222 000 złotych.

Jeszcze dziwniejszy jest fakt, że Michał Koterski w ogóle znalazł się na liście. Na dodatek całkiem wysoko, ponieważ na 18 miejscu. Michał dostałby 146 000 złotych.

Na ostatnim miejscu jest gwiazda Eurowizji Isis Gee. Jeżeli jakiś zakład chirurgii plastycznej chciałby piosenkarkę w reklamie, musiałby zapłacić jej  96 000 złotych

Ranking magazyn Marketing&More
1. Joanna Brodzik - 298 000 zł
2. Piotr Adamczyk - 265 000 zł
3. Hubert Urbański - 263 000 zł
4. Artur Żmijewski - 260 000 zł
5. Borys Szyc - 255 000 zł
6. Maciej Zakościelny 246 000 zł
7. Małgorzata Foremniak - 235 000 zł
8. Doda  - 222 000 zł
9. Mariusz Pudzianowski - 213 000 zł
10. Kuba Wojewódzki - 188 000 zł
11. Kasia Cichopek - 186 000 zł
12. Krzysztof Tyniec - 171 000 zł
13. Joanna Liszowska - 168 000 zł
14. Hanna Śleszyńska - 168 000 zł
15. Piotr Rubik - 160 000 zł
16. Marcin Mroczek - 150 000 zł
17. Rafał Mroczek - 150 000 zł
18. Michał Koterski - 146 000 zł
19. Tatiana Okupnik - 146 000 zł
20. Kasia Nosowska - 138 000 zł
21. Krzysztof Ibisz - 136 000 zł
22. Stachursky - 131 000 zł
23. Augustin Egurrola - 123 000 zł
24. Joanna Jabłczyńska - 108 000 zł
25. Edyta Herbuś - 99 000 zł
26. Isis Gee - 96 000 zł