Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Dlatego warto nie tylko zakupić parę nowości do swojej garderoby ale przede wszystkim pomyśleć o zmianach we własnym życiu. Kampania French Conncetions jest przede wszystkim niezwykle kreatywna i ciekawaTo co ją charakteryzuje to widoczny podział na kolekcję damską i męską. Jest to o tyle ciekawe, że ostatnimi czasy większość projektantów i domów mody stara się przedstawić zarówno kolekcje damskie jak i męskie jako uniwersalne.

Tymczasem French Connections wyraźnie podkreśla różnice między garderobą dla płci pięknej i brzydkiej. Wszystko zostaje utrzymane w ciekawej konwencji kina francuskiego. Kolekcja kobieca jest niezwykle seksowna ale zarazem i delikatna. Z kolei kolekcja męska to typowy pierwiastek męskości z tą różnicą, że w niektórych momentach jest naprawdę śmiesznie przedstawiona. Zobaczcie sami unikatowe spoty 60 sekundowe i oceńcie czy najnowsza kolekcja przypadła Wam do gustu? Jakie jest Wasze zdanie?