Jeżeli natura nie wyposażyła Cię w pupę a la J.Lo lub Beyoncee możesz ją oszukać. Przy regularnych, codziennych ćwiczeniach ujędrniających mięśnie pośladków Twoja pupa uwypukli się już w dwa tygodnie! Chcesz mile zaskoczyć swojego faceta lub odebrać dech w piersiach przystojnym ratownikom? Do dzieła! 

Mięśnie pośladków są bardzo wdzięcznym tworzywem do kształtowania. Wystarczy odrobina samoozaparcia i dobrej woli, by pierwsze efekty były widoczne. Możesz oczywiście skorzystać z fitnessu i rad trenerów, to jednak kosztuje. My proponujemy zestaw ćwiczeń, które przynoszą lepsze efekty niż godzinka aerobiku tygodniowo. Już 20 minut dziennie poświęcocnych na ćwiczenia sprawi, że na plaży żaden facet Ci się nie oprze…
Proponujemy następujący trening:
a) Podpór przodem. Nogi ugnij w kolanach, podnieś jedną z nich do góry na 40-50cm, następnie wyprostuj, wytrzymaj 3 sekundy, ugnij z powrotem i wróć do wyjściowego ułożenia. Powtórz ok. 20-25 razy.
b) Podpór przodem. Nogi ugięte w kolanac, podnieś jedną z nich w bok do utworzenia się kąta rozwartego pomiędzy obiema nogami i wytrzymaj 3 sekundy, powróć do wyjściowego ułożenia. Powtórz ok. 20-25 razy.
c) Stań w pozycji klasycznej. Ugnij jedną nogę w kolanie i oprzyj na niej ciężar ciała oraz dłonie, drugą nogę unieś w górę w tył. Powtórz ok. 20-25 razy.
Ćwiczenie można wykonać w 3-4 seriach po 20- 25 powtórzeń. Efekty są zdumiewające, nie ma na co czekać! Zacznij już dziś!