Prestiż to z języka francuskiego „urok” i „czary”, z łaciny – „sztuczki magiczne”. Mianem luksusu można określić zarówno kolację w drogiej restauracji, przy kieliszku dobrego koniaku, jak i wyborną zabawę w ekskluzywnym modnym klubie, smakując oryginalne koktajle.

Hennessy proponuje zmiksowanie ich obu – prestiżu i luksusu. Tak powstała nowa forma delektowania się luksusowym koniakiem – ukryta pod postacią zaskakująco wyjątkowych koktajli Hennessy City Cocktails. Urokliwy i czarujący sposób picia koniaku można odkrywać dzięki kosmopolitycznym koktajlom Miami, Shanghai, Moscow czy Paris.

Koniakiem Hennessy delektują się ludzie z całego globu – w czystej postaci, „on the rocks” (na lodzie) czy – jak to ma miejsce już od ponad 100 lat – w oryginalnych koktajlach! – Od lat koniak kojarzył się z wizerunkiem nobliwego gentlemana, palącego cygaro przy bogato rzeźbionym kominku – mówi Rafał Dmowski, Moët Hennessy Brand Manager. – Chcieliśmy, aby ten doskonały trunek dał się poznać również młodszej grupie konsumentów.

Koktajle Hennessy są najchętniej zamawianymi na świecie. Gwarantują wyszukany smak i najwyższą jakość koniaku. Aby podkreślić międzynarodowy charakter marki oraz jej prestiż, nazwami koktajli zostały cztery światowe metropolie – Shanghai, Miami, Moskwa i Paryż.