Niedawno pisaliśmy o tym jak Scarlett Johansson została pierwszą twarzą nowej linii kosmetycznej firmy Dolce & Gabbana. Aktorka na zdjęciach do kampanii reklamowej została przerobiona na, bardzo popularną ostatnio, Marilyn Monroe. Na początku roku włoska marka wypuściła tylko jedno zdjęcie aktorki, aby zrobić „smaka”. Od zeszłego tygodnia produkty są już dostępne w sklepach, dlatego też pojawiła się reszta zdjęć.

Stylistka Path McGrath pomogła duecie stworzyć “look” kampanii.

Według Stefano ich pierwsza linia jest skoncentrowana na ustach, którye według niego są symbolem pożądania. Dlatego bardzo uważnie tworzono każdy kolor szminek.

„Szminki będą miały coś z różu – tłumaczy Gabbana – Chcieliśmy stworzyć makijaż z charakterem. Domenico. Pamiętamy jak byliśmy dziećmi i otwieraliśmy kosmetyczki Naszych mam. Już wtedy  zaobserwowaliśmy, że kobiety najpierw otwierają kosmetyk, a później go wąchają.”

Sama Scarlett jest zachwycona szminkami, które według niej mają niesamowitą konsystencję.
Za szminkę zapłacimy 100 złotych, za cienie 180złotych, bronzer w postaci pudru 150 złotych, za kredkę do oczu 80 złotych.