Wystarczyły cztery lata w branży (1972-1976), by sprzedała milion sukienek i stała się symbolem całej generacji kobiet śmiałych i wyzwolonych.

Na kilkanaście lat porzuciła projektowanie, by w 1997 roku powrócić i rozpocząć tworzenie luksusowego imperium mody.

W 2005 otrzymała prestiżową nagrodę za całokształt pracy, przyznawaną przez CFDA (Council of Fashion Designers of America). Rok później została przewodniczącą organizacji. 

Wierząc w siłę kobiet, jest zaangażowana w działanie rozmaitych organizacji wspierających ich rozwój. Ukazując silny lokalny patriotyzm, promuje swój region.

Butiki Diane znaleźć można w 26 miastach świata (m.in. w Nowym Jorku, Tokio, Londynie).

Najnowsza kolekcja- wiosna 2009, to bardzo kobiece sukienki. Wzorzyste materiały. Inspiracje ukwieconą łąką i delikatnym folkiem.

Zwiewne materiały, bardzo wysokie buty- niezwykle kobiece i seksowne. Odnaleźć możemy w tej linii nawiązania do szalonych lat 60- wolności hipisów, buntu i odwrotu ku naturze. 

Żywe barwy, liczne ozdoby- kipiące energią i radością. W sam raz na nowy sezon!