W Porto Alegre w Brazylii przeprowadzono designerską promocję nowo otwartego kina w centrum handlowym Praia de Belas Shopping. Kampania jest prosta, a jednocześnie urocza. Oparta została na charakterystycznych postaciach z takich filmów jak Forest Gump, Edwarda Nożycoręki i Cruella de Vil. Wydawało by się nic nowego…

Do kampanii promocyjnej nie zaangażowano jednak profesjonalnych aktorów, nawet obeszło się bez osób dorosłych. W rolę postaci z kultowych filmów wcieliły się dzieci. Jednocześnie dopracowano najmniejsze szczegóły w ubiorze i makijażu. Zadbano o wszystkie niuanse stylizacji.

Kampania została wymyślona i przygotowana przez brazylijską agencję reklamową Globalcomm.

Wymyślona koncepcja ma przypominać dorosłym widzom, by poczuli się jak dzieci przy wejściu do nowego kina. Musimy stale pamiętać, że świat filmu jest pełen przygody i zabawy.


Autor: sj