Jeśli większość gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych kojarzyła wam się do tej pory wyłącznie z chęcią pozyskania grubych zysków za sprzedaż wizerunku - poznajcie nową, wyjątkową serię kosmetyków Golden Hut by Kate Winslet.

Aktorka, która już od 4 lat jest twarzą kampanii reklamowych marki Lancome, wspólnie z koncernem stworzyła nową linię produktów Golden Hut by Kate Winslet. Część dochodu ze sprzedaży tej kolekcji ma zasilić konto fundacji "Golden Hut", która wspiera dzieci chore na autyzm.
Takie akcje zawsze są mile widziane, bo każdy na nich zyskuje. I chore dzieci i marka, która w ten sposób może zasłynąć jako firma, która chce uczynić świat lepszym miejscem.

Ta wyjątkowa edycja kosmetyków do makijażu składa się z nowej interpretacji pomadkowego klasyku Lancome L'Absolu Rouge, czterech odcieni lakieru do paznokci Le Vernis , jak również nowego pudru Golden Hat Illuminating Smooth Powder, którego złote drobinki mają za zadanie rozświetlić naszą opaleniznę.

Limitowana seria kosmetyków Kate Winslet dostępna jest w wybranych perfumeriach.

 

autor: Katarzyna Czubak