Marka kosmetyczna Decorté, należąca do pochodzącej z Tokio Kosé Corporation, podjęła swój największy wysiłek reklamowy od ponad 45 lat. Decorté zamierza wejść na rynek międzynarodowy i zatrudniła jedną z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie, Kate Moss. Kampania reklamowa, która startuje od września, wypełni największe magazyny modowe twarzą Kate, zachęcając do poznania produktów Decorté. W sierpniu natomiast będziemy mogli obejrzeć w Internecie video z kulisami tworzenia kampanii.

41-letnia supermodelka ma pomóc w osiągnięciu celu marki, a mianowicie globalnej ekspansji ich kosmetyków. Zdjęcia do kampanii wykonał Mario Testino, podkreślając nieskazitelnie piękną twarz Kate, która jest także efektem stosowania serum

Moisture Liposome i nowym Liposome Treatment Liquid prestiżowej marki Decorté.

Kate Moss w komunikacie prasowym powiedziała, że kocha produkty Decorté, które są niesamowite i intensywnie nawilżające, dlatego powinny jak najszybciej trafić do sklepów na całym świecie, a zwłaszcza w Europie.

Kazutoshi Kobayashi, prezes i dyrektor generalny Kosé, zaznaczył natomiast, że podczas długiej historii marki udało się im stworzyć silną więź z kobietami z Azji i zbudować zaufanie do kosmetyków, oferując innowacyjne preparaty najwyższej jakości.

Teraz Decorté rozpoczyna nowy rozdział swej działalności, w dodatku razem z Kate Moss, która jest znana i szanowana na świecie. Doskonały duet. Ciekawe, czy produkty Decorté będą także dostępne w Polsce?