Pracowała dla Dolce & Gabbany, czy Versace, była na okładace Vogue, ma swoją linię ubrań i swój zapach. Kate Moss wypatrzyła na amerykańskim lotnisku Sarah Doucas z Agencji Storm. Tak zaczęła się jej kariera, która trwa do dziś. Zawodowo osiągnęła bardzo dużo. W 2006 roku zrobiła aż 14 kampanii reklamowych, takich potentatów jak Chanel i Louis Vuitton. Jest niska, ma krzywe nogi i piegi. Nie wszyscy uważali ją za piękność, a tym bardziej nie przewidywali jej takiej kariery.
Sława Moss przyszła wraz z kampanią dla Calvina Kleina. Często nazywana jest twarzą Calvina Kleina. Jeden z jej kontraktów był wart nawet 4 miliony dolarów za 100 dni pracy. Reklamowała jego ubrania i perfumy. Była muzą projektanta.

Oprócz tego, że jest top modelką stała się także ikoną mody. Wiele magazynów wybiera Moss jako najlepiej ubraną modelkę. Jej własna kolekcja ubrań dla Topshop cieszyła się niezwykłym powodzeniem. Modelka ma prostu niesamowite wyczucie trendów. Ona zaczęła chodzić w rurkach i botkach, nosiła mokasyny, czy legginsy i tunikę. To ona mówiła otwarcie, że moda uwielbia ciuchy vintage.

Trzeba jednak przyznać, że to bardzo kontrowersyjna gwiazda. Podejrzewana o anoreksję, miała kłopoty z narkotykami. Imprezowanie, narkotyki i alkohol – te słowa występowały w mediach bardzo często z jej nazwiskiem. Znajdowała się na pierwszych stronach gazet, pisano o niej jako „najbardziej awanturnicza modelka ostatnich lat”. Straciła kontrakty z H&M i Chanel. Jednak wyszła na prostą i w 2009 r. była już druga na liście najlepiej zarabiających modelek. 
Moss próbowała także swoich sił jako aktorka, debiutowała w filmie dokumentalnym „Models Close-up”. Grała także w serialu komediowym French and Saunders. Napisałą swoją biografię „The Kate Moss story”. Ma córkę – Lily. Jej miłością był Johny Deep, Pete Doherty. To właśnie z tym ostatnim tworzyli bardzo rockandrolową parę. Teraz spotyka się z Jamiem Hince’em. Ma apartamenty we Francji, Anglii i Nowym Jorku.

Pomimo wzlotów i upadków Kate Moss chyba nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Świadczyć o tym może nowa, świąteczna kolekcja dla Topshop. Zdjęcia do kampanii prezentują się rewelacyjnie. Czekamy na więcej