Jakiś czas temu Karl Lagerfeld, główny projektant Chanel, obwieścił chęć reaktywacji linii odzieżowej pod własnym nazwiskiem. Od kilku dni o przedsięwzięciu mówi się coraz więcej. Wiadomo już między innymi, że za sprzedaż firmowej kolekcji Lagerfelda „Karl” będzie odpowiedzialny internetowy sklep z odzieżą luksusową, Net-a-Porter.

Natalie Massenet, założycielka Net-a-Porter, poinformowała, że sprzedaż ekskluzywnej linii „Karl” ruszy 25 stycznia przyszłego roku. Dostępność oferty jest jedną z jej największych zalet – nie dość, że sprzedaż internetowa znosi ograniczenia terytorialne, to dodatkowo ceny kolekcji nie przekraczają granicy zdrowego rozsądku (te będą oscylować od 95 $ do 450 $).

Oczywiście cała kolekcja wciąż jest utrzymana w tajemnicy, ale zapowiedzi prasowe pozwalają mieć pewne oczekiwania. Rękawiczki bez palców, doczepiane kołnierzyki czy kurtki w kształcie smokingów utrzymane w stonowanych barwach z dominacją czerni i bieli to cały „Karl”. Anja Rubik oraz Sui He, bohaterki klipu zapowiadającego kolekcję, prezentują się w strojach znakomicie, teraz czekamy na odpowiedź społeczeństwa.

Autor: Martyna Wasilewska