Tegoroczna kampania Stunt kultowej marki Wrangler została nagrodzona na dwóch prestiżowych festiwalach reklamowych.

Wrangler zdobył złoto na London International Awards za billboardy „Flying Man”, „Red Man Window”, „Flying Man Motion” oraz „Red Man Window Motion” – przedstawiające hollywoodzkich kaskaderów wyskakujących przez okno z drugiego piętra budynku.

Kampania Stunt, będąca owocem dłuższej współpracy marki Wrangler z agencją Fred & Farid, znalazła się także w grupie finalistów LIA do nagrody za zdjęcia (Use of Photography) i kierownictwo artystyczne (Use of Art Direction) w kategorii reklamy drukowanej.

Kampania Stunt została również laureatem przyznawanych w tym roku po raz pierwszy nagród LOVIEs. Członkowie The International Academy of Digital Arts & Sciences – zespołu internetowych specjalistów – przyznali marce Wrangler srebro w kategorii zintegrowanego doświadczenia (Integrated Experience) oraz umieścili ją na liście finalistów w kategorii projektu (Design).
Zarówno London International Awards, jak i nagrody LOVIEs zostały wręczone w tym miesiącu w Londynie.

Stunt to najnowsza odsłona ociekającej adrenaliną serii Wranglera „We Are Animals”. Bohaterami kampanii są prawdziwi hollywoodzcy kaskaderzy wyskakujący przez okna budynków czy uciekający przed siłą eksplozji.

Zdjęcia, których autorką jest fotografka Cass Bird, powstały w Paramount Studios i ukazują autentyczne wyczyny kaskaderskie bez wykorzystania komputerowych efektów specjalnych. Pojawiły się w magazynach i billboardach w całym regionie EMEA. Można je zobaczyć na stronie internetowej www.wrangler-europe.com.

Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA, powiedział: „To wielki sukces marki Wrangler. Seria „We Are Animals” zawładnęła wyobraźnią konsumentów w krajach EMEA. To dowód, że branża marketingowa docenia długą tradycję marki Wrangler w produkcji odzieży dżinsowej oraz nowatorskie pomysły”.