Wraz z nadejściem światowego kryzysu wszelkie firmy walczą o klienta. Już nie wystarczy zaoferować obniżek, czy rabatów trzeba przyciągnąć klientelą atrakcyjną kampanią reklamową. Wszyscy pamiętamy bardzo ciekawą reklamę Chanel z udziałem Nicole Kidman.

Teraz Dior postanowił reklamować swoje produkty dzięki filmom krótkometrażowym. Lady Noire jest krótkim filmem, gdzie w jedną z postaci wcieliła się Marion Cotillard. Opowieść jest zachowana w klimacie grozy i tajemniczości. Jednak częste skierowanie kamery na torebkę Diora jest dosyć rażące i jak dla mnie za bardzo tandetne. Z drugiej strony takie najeżdżanie kamerą na konkretny produkt może dać nam oczekiwany rezultat. Podzielenie reklamy na 8 minutowe sekwencje wzbudza ciekawość osoby oglądającej. Czyżby właśnie tak wyglądała przyszłość kampanii reklamowych? A co wy myślicie o filmiku Diora?