Pamiętamy jeszcze rodzinną kampanię reklamową Dolce & Gabbana jesień 2015.Bardziej zatłoczonych zdjęć trudno byłoby znaleźć u innych marek. Okazuje się jednak, że włoski dom mody nie zakończył zabawy z zatłoczonymi plenerami. Kampania Dolce & Gabbana wiosna lato 2016 białe tło zastąpiła różnorodnymi witrynami sklepów. Wszystko po włosku, wesoło, głośno i kolorowo.

Kawiarnia, młodzi ludzie, selfie. Fotografie tryskają barwami, wzorami i fakturami. Kiczowato i dużo wszystkiego. Na zdjęcia załapały się nawet zakonnice. Kraciaste obrusy, stragany z owocami i warzywami, okna otoczone bluszczem. Królowa wśród potraw – pasta.

Ubrania Dolce & Gabbana, smartfony i torby na zakupy. Nie zabrakło zmysłowych, czarnych, koronkowych topów, sukienek z naszywkami i piżamowych kompletów. Chińscy turyści czytający przewodniki po Sycylii i robiący sobie zdjęcia z „lokalesami”. Czyżby Domenico Dolce i Stefano Gabbana w taki właśnie sposób chcieli dotrzeć z luksusowymi produktami na rynek chiński? A może sekret projektantów tkwi w stwierdzeniu, że im więcej chińskich modelek i modeli na zdjęciach z dużymi torbami, tym więcej turystów stamtąd będzie kupować we Włoszech.

Hasło #ItaliasLove oznacza integrację miejscowych i turystów, którzy tworzą rodzinę, przynajmniej w świecie mody. Włoskie wakacje kuszą radością życia i pozytywną energią.

Obejrzyjcie koniecznie wszystkie zdjęcia z kampanii Dolce & Gabbana wiosna lato 2016. Dużo się na nich dzieje… My czekamy w dalszym ciągu na powiew świeżości w kampaniach włoskiej marki, bo pomimo ogromnego szacunku do ich dorobku, Panowie, to już było…