Kameleony to niewątpliwie bardzo ciekawe i mądre zwierzęta, również są ludzie z marketingu pracujące dla Ray-Bana.
Ray-Bany mają prawdziwe 5 min w Polsce. Na ulicach większych miast każdy posiada co najmniej jedną parę mniej lub bardziej oryginalną (na rynku istnieje bardzo duża ilość, tak zwanych “inspiracji”).
Można śmiało powiedzieć, że stały się one symbolem roku 2008 - 2009.
Nawet takie gwiazdy jak Agnieszka Horodyńska, Anna Mucha, Natasza Urbańska czy osoba pozbawiona kompletnego stylu Magda Mołek, mają okulary Ray-Ban Wayfarers.
Mimo, że okulary powoli przechodzą przemianę typu uncool-cool-uncool, to producenci okularów nadal się starają w każdy sposób, aby Wayfarers pozostały jeszcze na jakiś czas modne.
W najnowszej reklamie okularów widzimy kameleona, który zmienia swój kolor w zależności o Wayfarersów na których się znajduje.
I tak zwierzak występuje w kolorach: różowym, turkusowym, czerwonym, czarnym czy granatowym.

Nigdy bym nie pomyślała, że kameleon w taki sposób może zmieniać kolory w prawdziwym życiu. Na początku byłam pewna, że to sprawka grafików komputerowych i Photoshopa, wykonanych specjalnie dla kampanii. Jednak wiem, że natura potrafi zaskakiwać….