Adidas Originals wypuściło właśnie najnowszą linię Jeremiego Scotta na sezonu Jesień -Zima 2009/10 dla “Originals by Originals (ObyO)”. Premiera odzieży w sklepie “Pop-Up” nr. 6 na Newburgh Street trafiła akurat na Tydzień Mody w Londynie.

To drugi sezon tego amerykańskiego projektanta dla Adidas “ObyO” , po wcześniejszym sukcesie Sezonu W/L 2009. To jednocześnie pierwszy pokaz na Tygodniu Mody dla Jeremiego Scotta. Z tej okazji Adidas przekazał mu swój wystylizowany butik. Scott pracował nad jego dekoracją i przemienił go w niezwykłe wnętrze gdzie będzie rozpocznie się sprzedaż odzieży.
Niezwykły butik “Pop-up” na Newburgh street, stał się jednym z tych świetnych, unikatowych miejsc z klimatem. Od otwarcia w 2004 jest miejscem ekskluzywnym i docelowym dla osób szukających nowinek, oryginalności. 
Sklep był w stanie podrasować pozycję marki Adidas i jej produktów przez nowoczesny zaangażowany sposób sprzedaży. Jeremy powiedział o możliwości pracy z marką i transformacji sklepu: “To dla mnie spełnienie marzeń”. 
W Paryżu pokazana została już kolekcja własna Jeremiego Scotta. Pełno w niej soczystych odcieni, zabawnych połączeń, kolorowych guzików, wygięta draperia. Pojawiła się grafika z kostkami do gry, klawiaturą i do tego charakteryzacja modelek jak muzy Almodovara. Widać od razu, że Jeremy jest w tym sezonie skory do żartu.

Kampania Adidas podobnie kipi świeżością, pomysłami i szalonymi kolorami. Wielkie T-shirty, trampki ze skrzydełkami, lata 90‘te. Szalona afrykańska dżungla, kiczowaty świat dziecięcej zabawy, pobudzają i wreszcie dodają energii. W końcu marka sportowa musi dawać nam tzw. “kopa”. 
Promocję kolekcji wspomaga jeszcze świetna reklamówka wyprodukowana przez Nabil Elderkina. Muzycznym tłem jest piosenka Esau Mwamwaya, przy suporcie piosenkarek M.I.A i Santigold. Aż chce się walić w bębny!