Hatanaka przedstawia niezwykłe dodatki. Podczas gdy większość zwykłych śmiertelników marzy o modowych dodatkach od Dior, Chanel czy Louis Vuitton, poszukiwacze nowych trendów dobierają dodatki przypominające jedzenie.

Modę lansuje Hatanaka. Warto dodać, że japońskie firmy specjalizują się w tworzeniu imitacji jedzenia, które jest wykorzystywane w fotografii reklamowej czy w restauracyjnych ekspozycjach.

Kolekcja Hatanaka to błyszczący plastik przypominający hamburgery, kiełbaski, bekon, jajka czy frytki.

Imitacja jedzenia pełni funkcję kolczyków, spinek do włosów czy naszyjników. Smakowite dodatki czynią nasz wizerunek niezwykle unikalnym i pożądanym. Jedzenie jest sexy i wzbudza popęd. Designer doskonale zdaje sobie sprawę z tej asocjacji. Jego kolekcja przełamuje tabu i tworzy zupełnie nową wartość na rynku mody.

Na widok takich dodatków i osób wyposażonych w smakowite dodatki będziemy się po prostu ślinić.

Po japońsku ekscentryczne i fascynujące. Liczymy na to, że warszawskie, krakowskie czy wrocławskie ulice będą pełne smakowitych kąsków. Rekomendujemy.