Amerykańska sieć sklepów Target jako pierwsza zapoczątkowała modę na współpracę ze znanymi projektantami mody.

Jason Wu dla Target

W 2001 roku Fred Segal, jako pierwszy zaprojektował dla nich własną kolekcję. Kolejne lata zaowocowały współpracą z takimi nazwiskami jak Derek Lam, Missoni, Proenza Schouler czy Jean – Paul Gaultier. Teraz do tego grona dołączył młody, amerykański projektant Jason Wu.

Wiosenno – letnia kolekcja, którą zaproponował Wu, jest jedną z nielicznych udanych kolaboracji, których efekty mogliśmy zobaczyć na sklepowych półkach w ostatnim czasie. Ubrania, które stworzył projektant są proste, eleganckie i co najważniejsze klasyczne. Kupując jakąkolwiek rzecz z kolekcji Jasona Wu dla Target mamy pewność, że będzie ona modna dłużej niż jeden sezon. Dziewczęce stylizacje, stonowane kolory i proste kroje są na tyle uniwersalne, że nadają się na każdą okazję. Kolekcję uzupełniają dodatki takie jak torebki czy apaszki. Ceny najtańszego modelu to 20 $  a najdroższe to wydatek ok. 60$.

Jason Wu dla Target

Jason Wu dla Target

Autor: Aleksandra Bandura