Wszechobecny kryzys sprawił że przy obecnej konkurencji na rynku motoryzacyjnym skąpo ubrane hostessy rozdające ulotki czy bannery reklamowe na budynkach to za mało. Na kolejny już, fantastyczny, pomysł wpadł Vauxhall.

Latem 2009 roku Brytyjczycy przy okazji premiery Corsy urządzili „Vauxhall Skate”. Imprezę podczas której można było pojeździć na wrotkach w kształcie prezentowanego samochodu. Teraz sprytni spece od marketingu, przy okazji premiery nowej wersji Astry, zorganizowali w jednym z klubów potańcówkę na łyżwach, w kształcie tego samochodu. Dodatkową atrakcją było Car-aoke- uczestnicy imprezy mogli sprawdzić swój talent wokalny w specjalnie przebudowanej Corsie. Przed wejściem do klubu stanęła śnieżna kula, w której stała Astra obsypana 50 workami śniegu. 

Nie wiadomo, czy pomysł marketingowców spowodował wzrost zainteresowania autem. Nam pozostaje jedynie czekać na podobne akcje promocyjne w Polsce