Okazuje się że to jak się ubieramy do pracy wpływa na to jak postrzegają nas współpracownicy. Niestosowny strój może negatywnie wpływać na naszą prace i ma to szczególne znaczenie w przypadku kobiet. Wiele pracujących zawodowo kobiet nieświadomie popełnia błędy które często skutkować mogą pominięciem podczas przyznawania awansów lub problemami ze znalezieniem nowej pracy.
Według ekspertów w tej dziedzinie najczęściej popełnianym, przez kobiety, błędem jest zbyt duży dekolt. Zdaniem Petera Glicka, profesora psychologii na Uniwersytecie Lawrence w Wisconsin, zbyt seksowny strój może również wywierać psychologiczny wpływ na współpracowników. Wyniki badania przeprowadzonego przez Glicka, pokazały, że kobiety pracujące na wysokich stanowiskach, które ubierają się w wyzywający sposób, niezależnie od posiadanych umiejętności, postrzegane są zwykle jako mniej kompetentne.

Lato to pora która zastawia wiele potencjalnych pułapek. Istnieje kilka typów ubrań, których kobiety zawsze powinny się wystrzegać w pracy. Należą do nich długie półprzezroczyste sukienki, niestosowne jest też zakładanie ubrań, które uwidaczniają kształt bielizny, a także krótkich minispódniczek i przezroczystych strojów bez podszewki lub okrycia. Jeśli pracujemy w biurze to mimo letnich upałów nie wypada też zapominać o pończochach i pełnych butach które zakrywają palce