Dziś już nie wystarczy, że produkt jest dobry. Liczy się przyciągająca uwagę kampania reklamowa. Im bardziej oryginalna, tym lepiej. Wszystkie chwyty dozwolone.

nowa kampania Diesla- basen

Można użyć do tego fotografii głodujących dzieci lub anorektyczek (patrz kampanie Benettona ze zdjęciami Oliviera Toscaniego). Można też użyć bardziej wyrafinowanych metod. Diesel w najnowszej kampanii przyciąga uwagę świetnymi zdjęciami. Po prostu.

Diesel kaktus


Modelki i modele pozują w towarzystwie zupełnie zwyczajnych, ale dziwnych w kontekście sesji reklamowej rekwizytów. Kobieta siedząca na wielkim jajku, mężczyzna unoszący tryumfalnie drzwi i wieszak, para w wielkim kotle – to tylko niektóre z pomysłów.

Diesel- rekwizyty

Całość tworzy absurdalne, wręcz surrealistyczne wrażenie. I dobrze! Kampania nie tylko zwraca uwagę, ale wywołuje uśmiech na twarzy, co z kolei automatycznie prowadzi do pozytywnego kojarzenia marki. Chwyt sprytny i skuteczny. A przy tym aż miło popatrzeć!

Diesel 2012

Diesel jajko

Diesel wiatrak


Autor: Zuzanna Sołtys

Zdjęcia: http://www.diesel.com/

Wyrażam zgodę na bezpłatną publikację mojego artykułu na portalu trendz.pl.