Coca Cola Diet( light) od zawsze charakteryzowała się ciekawym designem i ciekawymi projektami. Najnowsze opakowanie zostało zaprojektowane przez Toma Gaulda. Najnowsze rysunki mają nawiązywać do kampanii poświęconej walce z chorobami sercaoraz specjalnemu programowi diety poświęconej specjalnie dla kobiet. Specjalnie na rynek Stanów Zjednoczonych zaprojektowano aż trzy unikatowe puszki. Na każdej z nich pojawia się już wcześniej wspomniane serce.

Warto podkreślić fakt, że wraz z pojawieniem się zupełnie nowych puszek pojawiły się też nowe krótkie animacje. Wszystko oczywiście związane z Coca Colą. Jak dla mnie cała kampania jest śmieszna. Jak można mówić o zdrowym odżywianiu jeśli sama Coca- Cola jest w 100 procentach chemiczna. A Wy co myślicie o całej kampanii? Czy nie jest dla Was nieco śmieszna? Jakie jest Wasze zdanie?