Rok 2012 jest szczególnym rokiem, w którym oczy całego świata skierowane są na Polskę. Wyborowa, jedna  z najbardziej znanych polskich wódek w kraju i za granicą postanowiła uczcić ten rok wprowadzeniem nowej, wyjątkowej butelki! Właściwa dla wódki Wyborowa - najwyższa jakość trunku, a od teraz także nowoczesność  i elegancja butelki to prawdziwy IDEAŁ W NOWEJ FORMIE!

wyborowa - nowa butelka

Nowa butelka wódki Wyborowa to krok milowy w stosunku do tego, do czego przyzwyczaił nas rynek wódki. Nowatorskie podejście do projektu podkreśla pozycje marki Wyborowa jako tej, która wyznacza trendy. Poprzez tę zmianę marka chcę się wyróżnić, odświeżyć wizerunek, atrakcyjnie zaprezentować na półce, zachwycić aktualnych, ale także nowych, młodszych (25+) konsumentów.

wyborowa - nowa butelka

Nowa butelka wódki Wyborowa inspirowana jest promieniami światła, które przywodzą na myśl podświetlone nocą najznakomitsze budowle, mosty czy stadiony sportowe. Butelka kształtem przypomina kolumnę, ma grube dno i charakterystyczne rzeźbienia. Jak przystało na 100% polską wódkę nowe opakowanie zaprojektowała znana i ceniona grupa polskich designerów. To nowoczesny, wręcz pionierski wymiar designu na miarę wódki Wyborowa!

andrzej szumowski - wyborowa

Prace nad nową butelką trwały dwa lata. Na bazie przeprowadzonych badań na próbie ponad 1300 osób w wieku  18-49 lat nowa butelka Wyborowej to najlepiej oceniona butelka premium. W porównaniu z konkurencją jest bardziej nowoczesna i współczesna. Jest również bardziej autentyczna, ekscytująca i bardziej podkreślająca wysoką jakość trunku versus poprzednia butelka.  Zdecydowanie bardziej odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów.

- Gdy w 2005 roku zmienialiśmy butelkę wiedzieliśmy, że jest świetna, ale nie spodziewaliśmy się aż takiego sukcesu. Tymczasem, w ciągu trzech lat nasza sprzedaż wzrosła o ponad 350%!. Dziś to zupełnie inny rynek i dlatego nowa butelka musiała być wyjątkowa. Mamy nadzieję, że będzie budziła jeszcze większe pożądanie i zazdrość konkurencji niż poprzednia. Wyborowa jest gotowa aby zdominować segment Premium w Polsce. Naszym zadaniem jest pomóc jej ten cel osiągnąć  – mówi Arkadiusz Dobosz, Marketing Manager Vodka Category, Pernod Ricard Polska.

maria spuzszpos i arkadiusz dobosz - Wyborowa

Decyzja o zmianie opakowania nie jest łatwa przynajmniej z dwóch ważnych powodów. Po pierwsze, trudno jest zmieniać coś, co konsumenci kochają, a tak właśnie jest w przypadku starej butelki Wyborowej. A po drugie, opakowanie dla rynku pozbawionego możliwości reklamy jest kluczowym narzędziem w budowaniu wizerunku.

- Muszę przyznać, że rzeczywiście trudno było podjąć decyzję o zmianie w przypadku tak kultowej marki jak wódka Wyborowa. Szczególnie, gdy zmianie ulega niezwykle ważny element wizerunku jakim jest butelka. Wyborowa musi wyprzedzać rynek, kształtować gusta i wyznaczać trendy, dlatego właśnie nowa butelka musiała być i jest wyjątkowa  - mówi Maria Spuz-Szpos, Group Brand Manager Domestic Vodkas, Pernod Ricard Polska.

Wprowadzeniu marki będzie towarzyszyć silne wsparcie konsumenckie w punktach sprzedaży. Zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym pojawią się innowacyjne materiały POS, a także specjalne ekspozycje nowej butelki. Planowana jest także kampania nowej butelki w prasie handlowej. Ciekawe działania będą skierowane także  do społeczności internetowej. Marka będzie szczególnie aktywna na największym fanpage-u wódczanym Wyborowa Polska i na nowej stronie internetowej wyborowa.pl.

guillaume girard reydet przemowienie - Wyborowa

Za stworzenie butelki odpowiadają designerzy z Dragon Rouge. Agencją kreatywną pracującą nad re-launchem marki Wyborowa jest LOWE, agencją eventową – Backstage. Za działania Public Relations odpowiada Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2).

Zapraszamy na Fan Page marki Wyborowa  na Facebook’u: www.facebook.com/wyborowapolska i już wkrótce na nową stronę wyborowa.pl.