Marks & Spencer we współpracy z czołowym zespołem Formuły 1 -Vodafone McLaren Mercedes stworzył linię chłopięcych ubrań - “Living the Dream”. Kolekcja jest dostępna także w Polsce.
Po raz pierwszy w historii zespół Vodafone McLaren Mercedes Formuły 1 współpracował z firmą odzieżową. Rezultat – dynamiczna linia ubrań dla chłopców w wieku od 5 do 16 lat, pełna odniesień do zaawansowanych technologii wykorzystywanych w Formule 1, logotypów którymi opatrzone są bolidy McLarena i charakterystycznych znaków z ubrań oraz kasków należących do kierowców tego teamu –Lewisa Hamiltona i Heikki Kovalainena.
Nad nową kolekcją Marks & Spencer pracował cały sztab ludzi; z jednej strony projektanci, materiałoznawcy, specjaliści ds. marketingu, a z drugiej inżynierowie i kierowcy z teamu McLarena. W efekcie powstała kolekcja pełna autentycznych detali: szwów i ściegów naśladujących te wykorzystywane w ubraniach McLaren Team, naszywek i rysunków przedstawiających bolidy, tory wyścigowe, ślady opon ect. 
Podczas eventu uświetniającego wprowadzenie kolekcji „Living the Dream” do sprzedaży, który odbył się 19 września w Londynie tak wypowiedział się o niej Lewis Hamilton, mistrz świata w Formule 1: „W dzieciństwie przychodziłem z rodzicami do Marks & Spencer na zakupy, jest to więc dla mnie niezwykłe doświadczenie być teraz częścią kolekcji tej firmy. Widząc ubrania„Living the Dream” na półkach jestem jednocześnie dumny i zazdrosny. Dumny, że jestem częścią tego przedsięwzięcia i zazdrosny o to, że nie mogłem mieć tak fajnych ubrań, kiedy byłem mały. 
W kolekcji znajdują się między innymi bluzy kapturami, kurtki, czapki z daszkiem, T-shirty, spodnie, a nawet takie drobiazgi jak breloczek do kluczy. Ceny produktów z linii „Living the Dream” rozpoczynają się od 35 zł.