Rihanna nie daje zapomnieć o sobie i jest rewelacyjna w tym, co robi. Na Instagramie opublikowała ostatnio zdjęcia z kampanii reklamowej Dior jesień 2015. Trudno byłoby francuskiej marce znaleźć lepszą ambasadorkę promującą jej kolekcję. 27-letnia piosenkarka z Barbados ma w sobie to „coś”. W sesji wypadła rewelacyjnie. Sukienka z siatki powali na kolana niejednego pana. Do tego czarny winylowy płaszcz i ciężkie buty. Prostota i perfekcja. Nie trzeba niczego więcej. Zmysłowość i wyrafinowanie. Gładko zaczesane do tyłu włosy i ciemne, bordowe wargi to mieszanka wybuchowa. Do tego niedwuznaczna poza i wyraźnie zarysowane sutki, pozostawiające odrobinę pola dla wyobraźni.

Zmysłowe zdjęcia kampanii Dior jesień 2015 wykonał brytyjski fotograf Craig McDean. Efektowny makijaż wymyślił Peter Phillips. Sukienkę z siatki i kombinezon w kolorystyczne bloki zaprojektował nieoceniony dyrektor kreatywny Dior, Raf Simons. Trend w modzie na geometryczne kolorowe wzory odrodził się i będzie dominował w nadchodzącym sezonie jesień zima 2015 / 2016. Raf Simons zaś doprowadził modę na kolorystyczne blokowanie do perfekcji.

Oficjalnie nikt jeszcze o zdjęciach nie wie i nie wypuszczał ich do mediów, a kampania niby nie ruszyła. Marketingowy majstersztyk, przyznajcie sami, że tak właśnie się robi biznes i to duży. Rihanna ujawniła, że jest podekscytowana tym, że może reprezentować taką markę jak Dior, idąc w ślady swoich poprzedniczek, jak Jennifer Lawrence, Natalie Portman, Charlize Theron, Mila Kunis i Marion Cotillard. Dla MTV News powiedziała, że to fantastyczne uczucie. Udowodniła, że Dior znaczy wiele dla kobiet i pozwala im na to, by mogły czuć się pięknie i elegancko. Dior jest po prostu ponadczasowy.