Jej posągowa budowa ciała i wrodzony magnetyzm przed obiektywem są niezmienne. Gisele potwierdza dowód uznania dla marki Calzedonia Swimwear już drugi rok. Jest natomiast jedna istotna różnica między tegorocznym latem, a latem 2009: w grudniu Gisele urodziła swoje pierwsze dziecko, którego tatą jest Tom Brady. Już  2 miesiące po porodzie Gisele wróciła do pracy. Jedynie supermodelka jej kalibru może pozwolić sobie na to, by po tak krótkim czasie pozować w kampanii reklamowej strojów kąpielowych Calzedonia 2010. Gisele swoje idealne kształty zawdzięcza połączeniu jogi i rutynowych, łagodnych ćwiczeń, które pozwoliły jej   w tak rekordowo szybkim czasie powrócić do pracy, umożliwiając jednocześnie opiekę nad synkiem.

Kampania była przygotowywana 19 lutego na wybrzeżu Kostaryki, w miejscu, z którym top modelka jest związana emocjonalnie, tam właśnie, w pobliskim domu, świętowała zawarcie małżeństwa ze swoim mężem Tom’em Brady’m. Autorem sesji zdjęciowej był Matt Jones, twórca poprzedniej edycji. Nieskażona, piaszczysta plaża, nadbrzeżna dżungla i chilloutowa sceneria w cieniu kolonialnego, domowego patio służyły jako tło zdjęć.
Gisele interpretuje trzy plażowe trendy kolekcji Calzedonia Swimwear: dżinsowe bikini, ciepłe, jasne, jednolite rozjaśnione przez słońce kolory oraz porywająca kolekcja o rockowym charakterze z ćwiekami oraz innymi gadżetami „out-of-the water”