Kampanię video Chanel, trwającą trzy minuty, wyreżyserował i wyprodukował Baz Luhrmann, znany z takich produkcji jak „Moulin Rouge” czy “Wielki Gatsby”. Po tygodniach oczekiwania, zapowiedziach i śledzeniu promocyjnych kolacji z gwiazdami, wreszcie mogliśmy obejrzeć krótki film nowej kampanii kultowego zapachu Chanel No. 5, zatytułowany „The One That I Want”. Baz pracował już w 2004 dla Chanel, kiedy nakręcił film promocyjny z Nicole Kidman. Tym razem jednak zmienił muzę i wybrał Gisele Bündchen jako nowoczesną kobietę, która ucieleśnia ducha Coco Chanel. Modelka jest wysportowania, codziennie surfuje, medytuje, łączy karierę z rolą matki. Kobieta Chanel jest odważna, silna, pewna siebie i wie, czego oczekuje od życia, a zwłaszcza w kwestii zapachów i mężczyzn. Podczas konferencji prasowej promującej film, Luhrmann żartował, że kobieta Chanel nareszcie jest blisko mężczyzny, a nie z dala od niego.  Reżyser wykorzystał do kampanii emocjonalny i wyrazisty utwór muzyczny, wykonywany przez Lo Fang i Gisele. Obejrzyjcie poniżej video promujące kampanię, a także film nakręcony za kulisami podczas pracy zespołu nad sesją.