Topshop ma rękę do supermodelek, zwłaszcza tych popularnych w social mediach. Cara Delevingne, Kendall Jenner i Gigi Hadid to najbardziej rozpoznawalne nazwiska modelek w Internecie. Panie wiedzą, jak podgrzewać atmosferę, żeby było o nich głośno, a miliony wyznawców Instagramu śledzą z uwagą ich nowe zdjęcia. Tym razem padło na Gigi Hadid, która zastąpiła Carę, zajętą swoją karierą aktorską. 20-letnia Gigi została twarzą kampanii Topshop jesień zima 2015. Zdjęcia wykonał Tyrone Lebon, zaś za stylizacje odpowiadała dyrektor kreatywna, Kate Phelan.

Gigi Hadid z wdziękiem prezentuje najnowsze projekty brytyjskiej sieciówki. Wśród propozycji Topshop znajdziemy dużo denimu i skóry oraz krótkich pastelowych futerek. Poza tym proste garnitury, sukienki na szelkach, mini spódniczki, a nawet sportowe biustonosze i majtki. Topshop z rozmysłem zaangażował Gigi do swojej kampanii. Modelka ma mieszane pochodzenie, jej mama urodziła się w USA, zaś ojciec w Palestynie. W ten sposób sieciówka zamierza zwiększyć swój międzynarodowy zasięgi i rozpocząć ekspansję na nowe rynki. Ma temu również służyć otwarcie w 2016 nowych sklepów na Bliskim Wschodzie, w Nowej Zelandii, Kanadzie i Panamie, a także zwiększenie liczby sklepów w Europie.