Nie jest tajemnicą, że Brooklyn Beckham ma talent do robienia interesujących zdjęcia. Można się o tym przekonać, oglądając jego profil na Instagramie. Wypełniony jest on mocnymi, głównie czarno-białymi zdjęciami. Najstarszy syn sławnej pary, Victorii i Davida Backham, zadebiutował teraz jako fotograf w najnowszej kampanii reklamującej perfumy Burberry. Czy kampania w obiektywie dziecka gwiazd ma szansę na sukces? Obserwowaliśmy narastający trend na garnięcie się dzieci sławnych rodziców do modelingu, ale jak widać inne obszary związane ze światem mody zostają przez nich eksplorowane.

„Brooklyn dba o własny wizerunek, a Instagram to dla niego świetna platforma do prezentowana swoich prac”, powiedział prezes i dyrektor kreatywny Burberry, Christopher Bailey. „Jego styl i osobowość to dokładnie to, czego szukaliśmy i co chcieliśmy uchwycić w kampanii reklamowej najnowszego zapachu Burberry. Sesja na żywo wygląda niesamowicie”. Brytyjska marka zdaje sobie sprawę z siły mediów społecznościowych. Zdjęcia z sesji w Londynie publikowane są także od razu na Instagramie i Snapchacie Burberry.