W porannej ramówce stacji TVN ruszył kolejny, nowy cykl programów zatytułowany „DZień Dobry TVN”, w którym to Maciej Zień, znany polski projektant, co tydzień będzie odkrywać przed nami sekrety swojego atelier zlokalizowanego w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. Jak przekonują nas inicjatorzy programu wspomniane atelier jest swego rodzaju połączeniem sklepu z teatrem oraz kozetką u psychoterapeuty. Istotnie należy przyznać, że jest to dosyć ciekawe i nietypowe połączenie.
Do stałych klientek Macieja Zienia należą między innymi takie gwiazdy polskiego show biznesu, jak Natalia Kukulska, Kayah, Grażyna Torbicka, Ewelina Flinta, Aneta Kręglicka, Monika Richardson, czy też Edyta Górniak. Co więcej, słynnego projektanta z jego stałymi klientami nierzadko łączy głęboka zażyłość, a nawet przyjaźń. Sam twórca twierdzi bowiem, że: „To najprzyjemniejsza strona mojej pracy. Uwielbiam przyglądać się kobietom, one mnie inspirują”. Za swoje muzy Maciej Zień uważa przede wszystkim swoją mamę, która od zawsze go wspierała, a także artystkę Justynę Steczkowską.
W programie entuzjaści polskiego świata mody i nie tylko będą mogli na bieżąco śledzić informacje o najnowszych projektach Macieja Zienia. Jednym z takich przedsięwzięć jest chociażby pokaz najnowszej kolekcji wiosna-lato 2010, którego premiera ma się odbyć 16 listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie. Drugim z kolei wydarzeniem jest premiera baletu „Kurt Weill” w reżyserii Krzysztofa Pastora, do którego kostiumy opracowuje właśnie Maciej Zień.

W trakcie odwiedzin atelier słynnego warszawskiego projektanta mogliśmy do tej pory między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób przygotowuje się on do pracy i skąd czerpie inspiracje. Tajemnicą jego sukcesu jest bowiem fakt, iż dobór modelki do sukienki albo też sukienki do modelki z reguły nie jest przypadkowy i wszystko musi doskonale współgrać. Wiele artystek zezwala mu niemalże na całkowitą dowolność w kreowaniu własnego wizerunku, czy to na gali wręczania statuetek, czy też na ceremonii ślubnej. Przykładem niech będą tutaj chociażby Kasia Cichopek, Monika Richardson czy też Justyna Steczkowska. Wiele z nich przyznaje wręcz, że ma do projektanta ogromną słabość także, a może przede wszystkim, na szczeblu towarzyskim. 

Nazwa „Zień” to już zdecydowanie więcej niż tylko nazwisko, to swego rodzaju marka. Marka, którą cechuje niezwykła kobiecość, niepowtarzalność, a także ulotność i delikatność. Z usług Macieja Zienia korzystają zarówno kobiety z pierwszych stron gazet, jak i mniej znane kobiety ze świata biznesu. Każda z nich jednak dzięki odpowiedniemu podejściu projektanta, a także stworzonym przez niego kreacjom ma szansę poczuć się wyjątkowo