Na rynku dziecięcym najbardziej mocną marką wydaje się Baby Dior, którego dochód z roku na rok staje się coraz większy. Również inni wielcy świata mody postanowili zacząć tworzyć dla najmłodszych. Bubrerry, Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana to tylko kilka z wielkich koncernów modowych zajmujący się projektowaniem odzieży dziecięcej.
Różowe okulary przeciwsłoneczne za 800 złotych Chloe dla małych dziewczynek to dopiero początek. Za 300 złotych możecie mieć śpioszki z elementami jedwabiu Baby Dior.
Malutkie buciki, czy na przykład sandałki Chloe są po prostu przeurocze. Wykonane z wysokogatunkowej skóry o kolorze bladego różu sandałki z przodu ozdobione są malutką rozetą, a w tyle, znajduje się szeroka, piękna kokarda, która podtrzymuje kostki.
Za takie cacko zapłacimy  235 złotych.
Od tego roku również Oscar de la Renta jeden z najbardziej wpływowych projektantów pragnie podbić teraz rynek mody dziecięcej.
Projektanci idą w dwóch kierunkach. Projektują ubranka niezwykle słodkie, zabawne, lub miniaturowe wersje strojów dla dorosłych.
Przykładem może być Katie Holmes i jej córeczka Suri. Obydwie często pojawiają się w tych samych kreacjach, tylko że w innych rozmiarach. Kolory, wzory, materiały czy kroje są idealnie przełożone z rozmiarów dorosłych na dziecięce.
Niektórzy widzą w tym tylko biznes, inni jak Oskar de la Renta chcą pomóc innym. 100 dolarów z każdego zakupu zostanie przeznaczone na konto fundacji Childrens Defense Fund, która broni praw dzieci. Jego ubrania wahają się od 250 do 350 dolarów.