Kendall Jenner wystąpi w wiosennej kampanii reklamowej Mango, nazwanej „Tribal Spirit” (Duch plemienny), do której zdjęcia wykonał David Sims w studio w Londynie w zeszłym miesiącu. W Internecie pojawiły się już pierwsze obrazy z sesji. Supermodelka i członkini klanu Kardashian / Jenner idzie jak burza w świecie mody i szeroko rozumianego show biznesu.

Muza Karla Lagerfelda weźmie udział w jednej z czterech oddzielnych tematycznie części kampanii, które będą składały się w jedną całość reklamy. Co miesiąc od lutego marka będzie odkrywała nową twarz kampanii. Kendall  reprezentuje styl boho, inspirowany afrykańską sawanną i plemiennymi printami, ubrana między innymi w skórzaną mini sukienkę z frędzlami.

„Stworzyliśmy strategię marketingową najbardziej zbliżoną do strategii produktu”, powiedział wiceprezes Mango, Daniel López. „Tworzymy i kreujemy trendy bardzo szybko, jeżeli mówimy o sprzedaży. Dlatego też kampania reklamowa powinna przedstawiać trendy, które mamy w sklepach w sprzedaży w danym miesiącu”. „Gwiazda, która zagra w każdej z części kampanii, będzie właśnie odzwierciedlała trendy, które znajdą się w sklepach”.

Kendall najlepiej pasowała do nastroju i klimatu sawanny. „Stwierdziliśmy, że to najlepsza modelka do uosobienia tego trendu. To profesjonalistka, która fantastycznie pracuje. Jako celebrytka ma ogromną rzeszę fanów i to może dobrze odbić się na sprzedaży”. Daniel López, nazwał Sims’a „mistrzem fotografii, utalentowanym, z niekwestionowanym prestiżem i doświadczeniem”. „Wiedzieliśmy, że jego praca, wiedza i energia wniosą unikalne wartości do Mango”.

Kendall Jenner po raz pierwszy pracowała z hiszpańską marką. Swoje doświadczenie nazwała niesamowitym, „nie do pobicia”. „Czułam się bardzo komfortowo zarówno w ubraniach, jak i z całym zespołem Mango”, powiedziała modelka.

Kampania będzie miała premierę 1 lutego w Internecie, zaś publikacja w czasopismach ruszy od marca.