Gorsza aniżeli rok wcześniej sytuacja na rynkach światowych nie zniechęciła producentów „świecidełek” w udziale w przedsięwzięciu. Wręcz przeciwnie- na targach dominował wystawienniczy przepych, oryginalne wystroje hal i niepowtarzalne diamentowe kolekcje.

Firma Seiko zaprezentowała zegarki w hali udekorowanej kilkoma tysiącami kryształów Swarovskiego. Swarovski natomiast na ogromnej płycie wkomponował ponad 12 tysięcy aluminiowych, mieniących się kółeczek. Włosi, Roberto Cavalli i Roccobarocco olśniewali mniej, jednak w zamian przedstawili na ogromnych telebimach filmy z pokazów mody wiosna/lato 2009. Nudzić się nie mogło, a już na pewno znudzeni nie byli ci, którym dane było podziwiać najnowszą kolekcję czasomierzy Dior. Na przekór kryzysowi dom mody zaprezentował zegarki nie na każdą kieszeń.  Wśród kolekcji dla pań królowały najmodniejsze kolory, wzory i jak mawiała Merlin Monroe, ponoć  „jedyni przyjaciele kobiet” – diamenty, którymi bogato wysadzono czasomierze. Zegarki zaprojektowano w szczególnie pożądanym w tym sezonie designie- sportowa elegancja w damskim wydaniu i szwajcarskiej jakości. Nie bez przyczyny twarzą zegarków Dior jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych aktorek na świecie- Sharon Stone. Piękna, seksowna, pewna siebie i dojrzała kobieta idealnie odzwierciedla kunszt czasomierzy domu mody Dior.