Czasem w naszym życiu dzieją się rzeczy wymykające się racjonalnej analizie. Wkraczamy w świat magii i marzeń przez przypadkowy zbieg okoliczności. Towarzyszy temu często delektowanie się kultowym już Desperadosem. Marka przypomina nam że życie w ciągu sekundy może zamienić się w bajkę. Należy wierzyć, że wszystko jest możliwe. Heineken producent piwa Desperados w kampanii „Snatch” wkracza w świat interakcji z odbiorcami. Klip otwiera przed nami intrygujący i tajemniczy świat Desperados. W kampanii spotkamy liczne nowości. Możemy wykonać interaktywny tatuaż jednemu z bohaterów spotu, staniemy oko w oko z wężem i przeżyjemy inne atrakcje rodem ze świata Alicji z krainy czarów.

desperados_03_670

Klipem należy się dzielić ze znajomymi na serwisach Facebook i Twitter. Absolutny strzał w dziesiątkę. Czekamy na więcej takich kampanii i rekomendujemy wejście w świat marki Desperados.