"Design For Life" to nowy program reality TV z Philippem Starck, który rozpoczął się 14 września w BBC2!

Philippe Starck osiągnął wielką sławę na całym świecie dzięki długiej i różnorodnej karierze, ale został przedstawiony brytyjskiej publiczności jako "francuski projektant hoteli, 
przeźroczystych krzeseł w stylu Ludwika XV i charakterystycznego wyciskacza do cytryn. 

Celem serii, zgodnie z zamysłem Starcka, jest stworzenie nowego "angielskiego stylu". 
Projektant sądzi, że Brytyjskie wzornictwo nie stworzyło nic nowego od kiedy Terenc Conran 
otworzył pierwszy oddział siedliska w początku lat 1960. 

"Otworze się i powiem "teraz bierzcie co chcecie". w "Design For Life " Starck jest jak parodia.
Wypowiada słowa w najbardziej wyszukanym angielskim akcencie. "Jestem jak nowy otwieracz do butelek" to jego sposób opisywania siebie jako doradcy talentów. "nie tworzysz dobrego designu jeśli myślisz o designie. Tworzysz dobry design jeśli mówisz o życiu, seksie, ciele, pocie". 
(w tłumaczeniu: żeby zrozumieć materię, trzeba mieć za sobą trochę doświadczenia życiowego). 

Kontynuuje: " Tak jak przez piosenkarz przez muzykę może zmienić świat, polityk przez prawa, tak my zmieniamy świat poprzez krzesło, stół, szczotkę do WC" 

Starck zawdzięcza swoją gigantyczną reputację wprowadzaniu innowacji, ale sama seria jest 
raczej sztywną formułą. Dwanaście kandydatów na projektanta, siedmiu mężczyzn i pięć kobiet, zostało wybranych na podstawie nadesłanych do Starcka prac- wybrał ich wyłącznie na podstawie rysunków (jeden proponuje żarówki w kształcie pętli, inny wkręcaną w trumnę aby zaoszczędzić miejsce na cmentarzu!) i Starck nawet nie chce znać ich imion lub płci. 

Starck w programie określa ich zadania twórcze, a co tydzień eliminuje najsłabszych. 
Zwycięzca staje się częścią „bandy” Starcka i będzie zaproszony do jego kwatery w Paryżu do pracy w zespole przez sześć miesięcy.

W zamyśle seria miała podjąć temat, który normalnie jest niszowy i poszerzyć ogólną wiedzę.
w pierwszym odcinku uczestnicy muszą iść do supermarketów i wybrać przedmioty w temacie: ekologia lub funkcja lub kobieta lub mężczyzna, wybierając 
jeden przydatny i jeden bezużyteczny produkt. Otrzymują 100 €, które przeznaczają w ciągu godziny na te dwa produkty, które ich zdaniem najlepiej zilustrują te motywy