Modeling staje się domeną coraz młodszych osób. Wystarczy obejrzeć wrześniowe wydanie CR Fashion Book, w którym króluje 13-letnia Kaia Gerber, córka Cindy Crawford. 12-letnia Alice Attal, córka Charlotte Gainsbourg, wnuczka Jane Birkin, pozowała razem z mamą w kampanii jubileuszowej francuskiej marki Comptoir des Cotonniers. Zauważyliśmy, że gwiazdy chętnie i szybko wprowadzają swoje pociechy do show biznesu. Trend na potomstwo znanych osób rozprzestrzenił się teraz także na środowisko projektantów i widać już pierwsze jaskółki. Dyrektor kreatywny Acne Studios, Jonny Johansson w jesiennej kampanii pokazał swojego syna. 11-letni Frasse Johansson zadebiutował  niebagatelnie, bowiem ubrany w stroje z damskiej kolekcji. Na niektórych zdjęciach chłopiec ma na sobie wysokie obcasy i typowo kobiece akcesoria.

Twórca kampanii, Jonny Johansson w swoim oświadczeniu stwierdził, że zdjęcia z jego synem ucieleśniają nowy trend w modzie, a mianowicie agenderyzm. Pogląd, że podział na płeć żeńską i męską jest nieuzasadniony, projektanci przenoszą do świata mody. Kształtuje się w ten sposób nowe pokolenie, które ubiera się niezależnie od płci. Krój, kształt i charakter ubrań ulegają unifikacji. Coraz mniej do powiedzenia ma społeczeństwo jako ogół, w którym młodzi ludzie nie zgadzają się na przestrzeganie raz ustalonych, wydawałoby się niezmiennych norm. Przy całej tej otoczce ideologicznej, trzeba przyznać, że kampania Acne Studios z młodym Frasse wypadła zabawnie i świeżo. Chłopak, zdaniem ojca, był bardzo szczęśliwy, że mógł brać udział w projekcie, który był dla niego wielką przygodą.