Po prawie piętnastu latach od premiery pierwszej części serii Command & Conquer i trzydziestu milionach sprzedanych egzemplarzy, Electronic Arts prezentuje kolejny rozdział w historii wojen o Tyberium. Command & Conquer 4 trafi do sklepów w 2010 roku wprowadzając wiele innowacji i świeżości - m.in. rozgrywkę opartą na klasach, mobilne bazy i rozwój statystyk gracza obejmujący wszystkie dostępne tryby zabawy. Gra dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy komputerów PC.

Command & Conquer jest potężną marką z piętnastoletnim dziedzictwem. Praca nad zwieńczeniem sagi Tyberium przyprawia nas o prawdziwy dreszczyk emocji. Gra jest projektowana w taki sposób, aby dała odpowiedzi na wszystkie pytania nurtujące fanów.

Dzięki trybowi multiplayer bazującym na wykonywaniu konkretnych zadań, stałym wzroście statystyk i mobilnych bazach bazami, gracze doświadczą wrażeń, jakich nie zapewniła im żadna poprzednia część serii.

Fabuła Command & Conquer 4 rozpoczyna się po wydarzeniach, które miały miejsce w grze Command & Conquer 3 Wojny o Tyberium. Jest rok 2062 i ludzkość stoi na skraju zagłady. W ciągu sześciu kolejnych lat pola kryształów Tyberium rozrosną się na tyle, że Ziemia stanie się miejscem niezdatnym do zamieszkania. W tym właśnie czasie dwaj śmiertelni wrogowie: Global Defense Initiative (GDI) i Bractwo Nod zaczną poszukiwać sposobu na przetrwanie. Lider Nod, charyzmatyczny Kane, wybierze się do kwatery głównej sił GDI. Co planuje robić w sercu obozu nieprzyjaciół? Command & Conquer 4 przyniesie odpowiedzi na wszystkie dotychczasowe pytania i stanie się zwieńczeniem dramatycznej historii.

Command & Conquer 4 poza dwoma kampaniami przeznaczonymi dla pojedynczego gracza oferować będzie także tryb wieloosobowy. Fani otrzymają m.in. możliwość kooperacji oraz rywalizacji w pięcioosobowych zespołach. Dzięki takim rozwiązaniom rozgrywka multiplayerowa nabierze zupełnie nowego wymiaru

Więcej na gamelobby.pl