O zmianie daty premiery Colin McRae: DiRT 2 w wersji na PC pisaliśmy na początku zeszłego miesiąca. Deweloperzy przesunęli datę publikacji tytułu ze względu na chęć zastosowania dobrodziejstw oferowanych przez biblioteki DirectX 11.

Nie wywołało to jednak zbytniej fali zadowolenia, szczególnie wśród graczy gorączkowo czekających na premierę gry. Ralph Fulton, główny projektant DiRT 2, w wywiadzie udzielonym serwisowi VideoGamer twierdzi jednak, że opóźnienie premiery jest warte osiągniętych efektów.

Bez zagłębiania się w listę szczegółowych możliwości graficznych, w czym pewnie nie jestem zbyt kompetentną osobą w tym momencie, mogę powiedzieć, że naprawdę zobaczycie wyższość DirectX 11 w kontekście jakości grafiki jaką te biblioteki oferują.

I to była decyzja, przez którą wersja DiRT 2 na PC została przesunięta. Głównie dlatego, że usiedliśmy, porozmawialiśmy i zobaczyliśmy, że DirectX 11 pozwala nam zrobić najpiękniej wyglądającą grę wyścigową jaka kiedykolwiek powstała. Nie w tym roku, nie tylko na PC... powtórzę jeszcze raz - najpiękniejszą grę jaka kiedykolwiek powstała.

Jesteśmy pierwsi, którzy skorzystają z tej technologii... było warto
Więcej na gamelobby.pl