Jeśli ich nie jesz, jesteś szczęściarzem. Jedzenie w Mc'Donaldzie, KFC, Pizza Hut to dla wielu czysta przyjemność. Po pierwsze wielu to smakuje, a po drugie jest dość łatwo i wygodnie. Nie trzeba gotować, płacisz mniej niż w restauracji i jesz. Dzieci uwielbiają frytki, hamburgery. Dorośli często z chęcią skuszą na się na pizze czy kebaba. Tak naprawdę po pierwsze nie do końca wiemy co jemy. Czy w mięsie kebab, który jest jedno wielką kulką, wiesz na pewno co się znajduje. Przecież nie wiele widać. Później i tak wszystko przykryją sosem. Właśnie sosy. Najbardziej zdradliwe dodatki dla takich potraw. Majonez, wszelkie poprawiacze smaku. Sama w sklepie byś na pewno takiego nie wybrała.

A teraz, czy wiesz, że jedno niewinne skrzydełko z KFC dostarcza nam 240 kcal i pokrywa ¼ dziennego zapotrzebowania na tłuszcz oraz cholesterol. Do większości dań na wynos bierzesz gazowaną cole, lub pepsi, czy wiesz, że… 0,5 l tego napoju to ok. 210 kalorii. Napój też wypłukuje z organizmu magnes i wapń. Jeśli zgłodnieliście, jesteście ze znajomymi co zamawiacie? Pizze. Jedna porcja pizzy peperoni to ok. 306 kalorii. A przecież rzadko kiedy kończy się na jednym trójkąciku, prawda? No i ulubiony przysmak – frytki. Tak naprawdę 100 g frytek ma aż 560 kalorii. 40 % kalorii zawierają ziemniaki, a reszta to po prostu tłuszcz. Taka sama ilość ugotowanych ziemniaków ma tylko 60 kalorii. Wszelkie hamburgery, cheeseburgery to przysmak wielu. Czy wiesz, że jeśli wybierzesz swojego ulubionego Bic Maca masz do przodu 570 kalorii. Jeśli byłabyś na diecie 1200 kalorii, to takie danie musiało by Ci starczyć na pół dnia. Nie lepiej zjeść co pożywniejszego.
Dietetycy mówią, że oczywiście jeśli raz na jakiś czas zjesz coś typu fast food nic ci nie będzie. Jednak najgorsze jest jeśli przestawisz się na taką dietę na co dzień. Zastąpisz gotowe dania, tymi przygotowanymi w domu. Pamiętaj, że tego typu żywność może prowadzić to otyłości, miażdżycy, choroby wieńcowej. Są to oczywiście choroby, których możesz się nabawić, kiedy za często będziesz korzystać z usług sieci.

Ale chyba nie jednej osobie zdarzyły się po wizycie w fast foodzie, np. zaparcia. Spowodowane to jest bardzo dużo ilością soli, a małą ilością błonnika i witamin. Jeśli musisz jeść w barach szybkiej obsługi lepiej korzystaj z sieci, niż z ulicznych budek. Wybieraj też np. sałatki, które zawierają kurczaka. Zaoszczędzisz parę kalorii