Christian Louboutin to synonim luksusu. W swojej najnowszej kampanii marka zachęca do higienicznych zachowań i ablucji z uwzględnieniem naszego obuwia.

Prowokacyjna kampania nowej kolekcji Christian Louboutin na sezon wiosna / lato 2015 nosi nazwę „Water in Love”.

Reklama sugeruje, aby podczas czynności higienicznych takich jak kąpiel, nie rezygnować z noszenia obuwia, delektując się nim w takim samym stopniu jak wypełnioną pianą i gorącą wodą wanną.

Beztroska, kolorowa i bardzo premium. Kampania w subtelny i trafiony sposób wpisuje się w luksusowy wizerunek marki.

Wzorzyste szpilki, kultowa czerwona podeszwa i wszechobecne obcasy, a do tego woda i kwiaty.

Autorem wypełnionych radosnymi kolorami zdjęć jest Peter Lippmann. Kampania, w której zakochają się fanki marki. Trafione w dziesiątkę. Miks stylu i jakości jednych z najbardziej wyrafinowanych butów, jakie znajdziemy na świecie.