Moda bardzo łatwo ulega różnym panującym trendom. Już od dłuższego czasu możemy zaobserwować inspiracje szeroko pojętym brandem. Jeśli chcemy być trendy to musimy już nie tylko nosić firmowe ubrania ale przede wszystkim pokazywać różne znaki firmowe. Hitem stało się noszenie t-shirtów z napisem Mc'donalds czy też ogólnie z rysunkiem frytek. Poza tym odkryciem roku 2009klocki Lego. Nastąpił ich wielki powrót. I to nie tylko z ciekawymi zestawami dla dzieci ale przede wszystkim z nową wizja dla dorosłych. Co powiecie na luźnego t-shirta z napisem LEGO?

Wygląda nie tylko ciekawie ale i oryginalnie! Jednak prawdziwym hitem jest biżuteria z klocków. To właśnie ona zdobywa serca dorosłych. Jednak to co nas najbardziej zszokowało to fakt, że już od najmłodszych lat trzeba być obrandowanym. Nie masz firmowych znaków nie istniejesz! Szokujące jest zdjęcie bobasa, który na swoimi ciele ma narysowane różne znaki firmowe. Przecież jest to tylko dziecko, które jeszcze nawet nie wie co to są rzeczy firmowe. Rodzice jednak już od najmłodszych lat wpajają zasady bycia cool. Mnie osobiście trend na bycie obrandowanym bardzo się podoba. Jest to ściśle związane z wiekiem konsumpcjonizmu. Ciekawie się prezentuje w połączeniu z różnymi ciuchami. Jednak dziecku obrandowanemu mówimy stanowczo nie!