Od dłuższego czasu specjaliści od wizerunków produktów i twórcy reklam kierują się ku pastelowym kolorom. Do tej pory uznawano, że ciemne i wyraziste barwy bardziej przyciągają klientów. Jednak jak się okazuje delikatne odcienie zwracają uwagę jako coś świeżego i nowego. Dodatkowym atutem jest też fakt, że przyciągają do półek dzieci.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku Coca – Cola wypuszcza na rynek limitowaną edycję butelek dietetycznej wersji tego napoju. Autorem projektu jest sam Karl Lagerfeld, co powinno potwierdzić tylko już mocną pozycję marki i przyciągnąć nowych konsumentów. Nowe butelki odznaczają się delikatnymi pastelowymi fioletami co jest kompletnym zaprzeczeniem  dotychczasowego designu. Dodatkowo obok zmienionych kolorów przy napisie pojawia się postać samego autora. Jest to zdecydowany powiew świeżości w nudnym świecie sklepowych półek. Z pewnością nazwisko projektanta wróży olbrzymi sukces każdemu produktowi pod którym się podpisze. W końcu ludzie chcąc zaznaczyć swój prestiż nie będą musieli kupować wody Evian, a zamiast tego wystarczy im zwykła dietetyczna Cola, na którą z pewnością wielu reprezentantów elit nie patrzyło dotąd przychylnym okiem. Dla zwykłych zjadaczy chleba będzie to namiastka wielkiego świata i luksusu. Nie zważając jednak na  status, jedno jest pewne, mało kto oprze się zakupowi znanego napoju w nowej odsłonie. Choćby z ciekawości.

autor: Bartek Kaźmierowski