Po raz pierwszy w Krakowie odbyła się impreza promująca modę w biznesie pod hasłem „Business Fashion Night”. W stylowych wnętrzach hotelu Andel’s zgromadziło się prawie 200 biznesmenów, by poznać tajniki biznesowego dress code. Wydarzenie zorganizowano w ramach 7. Międzynarodowego Kongresu MBA.

 

 

Jak dobrze i modnie wyglądać w pracy? Jaki fason garnituru dobrać do sylwetki? Co symbolizują kolory stroju? Na te i wiele innych pytań odpowiedziała Monika Jurczyk Osobista Stylistka (OSA), która przypomniała biznesmenom wpływ pierwszego wrażenia na sukces w negocjacjach i biznesie. OSA rekomendowała uczestnikom Business Fashion Night, by zwracali uwagę na jakość i dodatki. Podstawa biurowej szafy – to nadal prestiżowa biała koszula, dobrze skrojony, najlepiej szary garnitur i mała ilość dodatków. Wizerunek biznesowy łatwo jednak zepsuć zbyt krótką spódnicą / spodniami czy krzykliwymi kolorami, dlatego każdy biznesmen powinien poznać swoje atuty i nauczyć się zarządzać garderobą.

 

Od teorii przejdźmy do praktyki… pokaz mody

 

Na wybiegu zaprezentowały się prestiżowe marki: Simple Creative Products, Paul&Shark, Atlantic, de Mehlem.

 

Kolekcja Simple na wiosnę i lato 2011 dla odważnych, przebojowych kobiet uderzała soczystością kolorów i różnorodnością tkanin. Propozycja formalna to białe marynarki połączone z dopasowanymi spodniami i proste sukienki w lekkich wiosennych kolorach. Kobieta po pracy (casual) jest bardziej energetyczna, ubrana w skórzaną sukienkę lub cytrynową jedwabną koszulę. Powagę i zachwyt budziły skórzane torby krakowskiej pracowni kaletniczej de Mehlem.

 

Letnia propozycja dla mężczyzn – to kolekcja włoskiej firmy Paul&Shark, doskonale znanej europejskim rekinom biznesu; w Polsce nadal mało dostępnej i luksusowej. Mężczyzna po pracy, w sportowym wydaniu nie boi się kolorów i ceni wygodę. Oczywiście zawsze z dobrym zegarkiem np. marki Atlantic, z którym nie rozstaje się słynny rajdowiec- Krzysztof Hołowczyc.

 

Finał pokazu mody to kolekcja eleganckich, koktajlowych sukienek zaprezentowana przez młodego, utalentowanego projektanta Jakuba Habera. Jak wyglądać atrakcyjnie – Jakub proponuje małą czarną w różnych wydaniach lub seksowną czerwoną tunikę z drapowanymi rękawami.

 

Wieczór zakończył się loterią atrakcyjnych nagród w tym m.in. zegarków Atlantic ufundowanych przez salony Time Trend, toreb de Mehlem, kosmetyków Bielenda i uzdrowisko Rabka oraz  dodatków Simple Creative Products.

 

Spotkania z serii Business Fashion Night z pewnością na stałe wpiszą w krajobraz krakowskiego biznesu. Organizatorzy - Grupa SAPR już przygotowuje się do kolejnych odsłon, które z pewnością jeszcze bardziej zaskoczą luksusowymi kolekcjami i wyjątkowymi gośćmi.

 

Stylizacją pierwszej edycji Business Fashion Night zajęła się Agnieszka Rokosa, za fryzury odpowiadał Jakub Ziemirski, a makijaże wykonała Artystyczna Alternatywa.

 

Wydarzeniu patronowały media modowe: Lounge Magazine, Miasto Kobiet, Eksmagazyn, Magnes, Promedia, Tredz,pl, Foto-fashion, sophisti fashion.

Więcej informacji dostępnych na profilu Business Fashion Poland na facebooku.