Amerykański Burger King, z okazji filmowej premiery drugiej części bestsellerowego cyklu „Zmierzch”, przygotował dla fanów tej kultowej sagi niezłe kąski. Jeden z nich – seria czterech BK Crown Cards – to limitowana edycja kuponów podarunkowych, będących jednocześnie kartami kolekcjonerskimi z wizerunkami głównych bohaterów filmu („Team Jacob” lub „Team Edward”). Karty te można podarować znajomym w specjalnie zaprojektowanej Koronie Burger King. 

Klienci Burger King kupując produkty biorące udział w promocji, otrzymają również kupony rabatowe, które będzie można zrealizować w kilku sieciach detalicznych, m.in. 
w Toys’R Us (sklep 
z zabawkami) czy Borders (księgarnia i sklep muzyczny). 

Amerykańscy fani serii „Zmierzch” będą mogli też kupić ekologiczne, aluminiowe butelki z wodą, ozdobione wizerunkiem Edwarda lub Jacoba. Twórcy gadżetów przewidują, że ze względu na ich ograniczoną liczbę, a jednocześnie ogromną popularność filmowej sagi „Zmierzch”, upominki te staną się wkrótce kolekcjonerskimi zdobyczami. 

Jednocześnie w dniu premiery filmu w USA rusza telewizyjna kampania reklamowa, promująca ofertę specjalną Burger King. W spotach podkreślana jest rywalizacja między głównymi bohaterami filmu: Edwardem i Jacobem – najczęstszy przedmiot dyskusji wśród fanów sagi. 

„W Polsce Pattisson-mania nie zatoczyła jeszcze takich kręgów, byśmy zdecydowali się na podobną inwestycję – komentuje Anna Robotycka, PR manager Burger King w Polsce. – Jeśli jednak grono fanek Edwarda przekroczy liczbę fanek TurboDymoMana, z pewnością się zawstydzimy i zastanowimy nad wprowadzeniem tej oferty również w Polsce”.

Na stronie www.bknewmoon.com można zapoznać się ze szczegółami oferty i promocji związanej z filmem „Zmierzch: Księżyc w nowiu”