Sukces jest zasługą wzrostu sprzedaży aż o 17 procent w stosunku do poprzednich lat. Ogromny wzrost zainteresowania Burberry zaobserwowano głównie we Francji i w Chinach.

burberry torebki


Zdaniem  Stacey Cartwright – dyrektor finansowej brytyjskiej marki – za sukcesem stoi podążanie za szybko rozwijającą się cyfryzacją. Cała oferta dostępna jest również w sprzedaży internetowej zaraz po tym jak trafi do sklepu. W promocji marki pomógł również Facebook, gdyż Burberry ma aż 12 milionów fanów na  tym portalu. Jak widać takie nośniki przekazu informacji trafiają do klientów. Niewątpliwie sukces domu mody polega również na świetnej jakości materiałach.

 

burberry torebki

 

burberry torebki

Burberry przygotowało dla nas kolekcję akcesoriów na sezon wiosna lato 2012. Znajdziemy w niej torebki, eleganckie sandały, portmonetki, buty na koturnach, parasolki i wiele innych dodatków. Jak na jedną z najbardziej wartościowych marek przystało ich produkty nie należą do najtańszych.

burberry torebki

Katarzyna Rytel